.

Stappenplan kopen AED

Het kopen van een AED met buitenkast bestaat uit verschillende stappen.

Stap 1: check of je voldoet aan de voorwaarden

  • De AED is dag en nacht beschikbaar voor onze burgerhulpverleners;
  • De AED zit in een niet afgesloten buitenkast;
  • De AED is aangemeld bij HartslagNu;
  • De AED past binnen ons netwerk (geen AED binnen 250 meter) en de locatie is door ons goedgekeurd.

Voldoe je niet aan deze voorwaarden, dan mag je natuurlijk altijd een AED kopen rechtstreeks bij een door jou gekozen AED leverancier.

Stap 2:  vul het onderstaande algemene contactformulier in (maar je mag ook meteen naar stap 3)

Stap 3: Vul de aanvraag goedkeuring locatie volledig in

Klik hier voor de aanvraag goedkeuring locatie


Welke gegevens hebben wij nodig in deze aanvraag?

  • Alle informatie over de beoogde AED locatie (adres, type locatie, beschikbare muur etc);
  • Informatie over technische realisatie (elektriciteit, boormogelijkheden);
  • Informatie over gebouweigenaar.


Via dit formulier vraag je een goedkeuring aan voor de beoogde locatie en vraag je om bevestiging dat er voldoende budget is om je subsidie te geven als het project doorgaat.

Op deze aanvraag zijn de Algemene Voorwaarden AED-regelingen Amersfoort 2023 van toepassing en de specifieke voorwaarden van de subsidie.

Als de aanvraag wordt goedgekeurd komt er een overeenkomst tot stand tussen de aanvrager en de Stichting Reanimatie Netwerk Amersfoort

Lees hier alle officiële informatie over de AED regeling Amersfoort 2023 door
AED regelingen Amersfoort 2023 v2.1 dd 250423.pdf (346.46KB)
Lees hier alle officiële informatie over de AED regeling Amersfoort 2023 door
AED regelingen Amersfoort 2023 v2.1 dd 250423.pdf (346.46KB)


Stap 4: vraag gratis buitenkast, installatie en cursusplaats aan

Via dit formulier doe je een aanvraag voor gratis buitenkast, installatie en cursusplaatsen bij een nieuwe of bestaande AED.
Op deze aanvraag zijn de Algemene Voorwaarden AED-regelingen Amersfoort 2023 van toepassing en de specifieke voorwaarden van de regeling gratis buitenkast van de Stichting Reanimatie Netwerk Amersfoort. 
Als de aanvraag wordt goedgekeurd komt er een overeenkomst tot stand tussen de aanvrager en de Stichting Reanimatie Netwerk Amersfoort, met als inhoud de Algemene Voorwaarden AED-regelingen Amersfoort 2023 en de specifieke voorwaarden van de regeling gratis buitenkast.

Klik hier voor het formulier aanvraag gratis buitenkast, installatie en cursusplaatsen

Stap 5: na goedkeuring ontvang je een bestelformulier van onze leverancier Fuego

Fuego is onze officiele leverancier van de AED's voor Reanimatie Netwerk Amersfoort. Wij hebben korting bedongen. Er komt een overeenkomst tot stand tussen de invuller van het formulier en Fuego BV. De Stichting Reanimatie Netwerk Amersfoort is daar dus geen partij bij.

De Algemene leveringsvoorwaarden van Fuego gelden voor deze bestelling. 

Stap 6: vul het aanvraagformulier voor de subsidie in

Om voor subsidie in aanmerking te komen, dien je ook een aanvraagformulier daarvoor in. 

Wij adviseren om de versie te kiezen met communicatiemogelijkheden. De subsidie is hiervan ook hoger om de hogere kosten te dekken.

Vraag je geen subsidie aan, dan kun je ook gebruik maken van de kortingen, maar alleen als de AED geplaatst wordt binnen de gemeente Amersfoort.

Als de subsidie-aanvraag is goedgekeurd, wordt het subsidiebedrag van de factuur van Fuego afgetrokken en apart aan ons gefactureerd.

Klik hier voor het formulier vergoeding aanschafkosten

Bedankt!

Dankzij jouw aankoop en beschikbaar stellen van de AED is Amersfoort meer hartveilig geworden!

E-mailen
Bellen
Info
Instagram
LinkedIn